إنســـانيــات .. نحـو عـلم اجـتماعى نـقدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إنســـانيــات .. نحـو عـلم اجـتماعى نـقدى

خطوة على طريق الوعي
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 The Responsibility Revolution, 2010

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
د. فرغلى هارون
المدير العـام

د. فرغلى هارون


ذكر عدد الرسائل : 3278
تاريخ التسجيل : 07/05/2008

The Responsibility Revolution, 2010 Empty
مُساهمةموضوع: The Responsibility Revolution, 2010   The Responsibility Revolution, 2010 Empty6/5/2010, 2:47 pm


The Responsibility Revolution, 2010 0014456f_medium

The Responsibility Revolution
How the Next Generation of Businesses Will Win
By Jeffrey Hollender, Bill Breen, Peter Senge
Jossey-Bass, 2010
240 Pages
1 MB


How to create a company that not only sustains, but surpasses-that moves beyond the imperative to be "less bad" and embrace an ethos to be "all good"
From the Inspired Protagonist and Chairman of Seventh Generation, the country's leading brand of household products and a pioneering "good company," comes a one-of-a-kind book for leaders, entrepreneurs, and change agents everywhere. The Responsibility Revolution reveals the smartest ways for companies to build a better future-and hold themselves accountable for the results. Thousands of companies have pledged to act responsibly; very few have proven that they know how. This book will guide them. The Responsibility Revolution presents fresh ideas and actionable strategies to commit your company to a genuine socially and environmentally responsible business and culture, one that not only competes but wins on values.
Points the way for innovators and influencers to generate trust by becoming transparent, elicit people's passion and creativity, turn customers into collaborators, transform critics into allies, rewrite the rules and reinvent business
Shows how to build a socially and environmentally responsible yet genuinely good company and an authentic brand
Drawing on groundbreaking interviews with real-world change leaders, Hollender and Breen present lessons and insights from the "good company"' parts of big companies like IBM and eBay, trailblazers like Patagonia and Timberland, and emerging dynamos like Linden Lab and Etsy
The Responsibility Revolution equips people with the tactics, models, and mind-sets they need to compete in a world where consumers now demand that companies contribute to the greater good.



أدع لنا بالخير وها هو الرابط
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Or
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Or
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Or
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://social.alafdal.net
 
The Responsibility Revolution, 2010
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Humanitarian Intervention and the Responsibility To Protect: Who Should Intervene, 2010
» The International Encyclopedia of Revolution and Protest: 1500 to the Present
» Rethinking Nasserism: Revolution and Historical Memory in Modern Egypt
» The Unfinished Revolution: How a New Generation is Reshaping Family, Work, and Gender in America
» The Self and Its Emotions, 2010

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
إنســـانيــات .. نحـو عـلم اجـتماعى نـقدى :: 
منتدى المكتبــات المتخـصـصـة
 :: 
مكتـبـة الاقتصاد والعلوم الســـياســية
 :: 
المكتـبـة الاقتصادية والسياسية أجنبى
-
انتقل الى: